17 Ekim 2016 Pazartesi

Düzenleyici DIY Kutu | Sonbahar Teması


Bu haftanın kendin yap projesi son bahar temalı kutu size o an nasıl kullanışlı geliyorsa o şekilde kullanabilirsiniz ben makyaj temizleme pamuklarını koymakla yetindim :)
Proje halihazırda bende olan kutuyu elden geçirip yeni bir görünüm vermekten ibaret olacak. 
Hadi yapılışına geçelim...
      Malzemeler;
  • kutu
  • çuval bezi
  • beyaz akrilik boya
  • gold kabartmalı boya
  • kurşun kalem
  • su bazlı vernik
  • yapıştırıcı

Çuval bezini kutunun alt yarısını kaplayacak şekilde kestim ve kutuya yapıştırdım.
Yarısı dememin nedeni kutunun kapağının kapatılınca yarıya kadar inmesi, üst tarafları da kaplamış olsaydım kutu kapanmayacaktı.



Sıradaki adım kutunun kapağını beyaz boya ile boyamak. Boyanın opak olmasını istediğim
 için kapağa 3 kat sürmek zorunda kaldım bu şekilde kapağın gerçek renginin görünmesini engelledim.

Kuruyan boyanın üstüne yapmak istediğiniz deseni seçip kurşun kalemle çiziyoruz
buna asıl deseni yaparken taslak olarak ihtiyacımız olacak. Son olarak gold renkteki kabartmalı
 boya ile taslağımızın üstünden geçiyoruz ve kuruduktan sonra sadece kapağa 
gelecek şekilde vernikliyoruz. Ve kutumuz artık hazır :) Aşağıda tamamlanmış halinin birkaç fotoğrafını bırakıyorum sizler için. Yeni projemde görüşmek üzere!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder