26 Eylül 2016 Pazartesi

Kendin yap düzenleyici bardak | DIY organiser cup



Selamlar...



     Ben Meltem, buralarda yeniyim ama yine de pek de yabancı sayılmam sizlere muhtemelen başka birinin blogunun altında karşılaşmışızdır. Sizlerin karşısına bir de bu şekilde çıkma fikri uzun zamandır aklımdaydı belki biraz üşengeçlik belki de yapamam ben bu işi düşüncesiyle geri durdum ama şu an burada karşınızdayım :)

Fotoğrafta gördüğünüz şey fark etmişsinizdir ki bir Starbucks bardağı son zamanlarda yaptığım en sık şey onları alıp boyamak. 
Cadılar bayramı yaklaşıyor sonbahardayız derken bu tatlı bal kabağını 
yapmaya karar verdim, logonun yerini alacak şekilde boyadım çok tatlı bir görüntüsü olduğunu düşünüyorum.
Bir üniversite öğrencisine göre çocuksu diyebilirsiniz belki ama ben böyleyim
ve organiser olarak epey kullanışlı. 
Malzemeler kısaca şöyle;
  • Karton bardak,
  • Yağlı boya,
  • Orta ve küçük boy iki adet fırça.
Sonrasında tek yapmanız gereken yaratıcılığınızı konuşturmak
ve etrafı çok dağıtmamak:)
Hepinize kolay gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder